Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mobilní aplikace pro naskenování hry Hitori z novin a její dohrání
Burešová, Monika ; Malinka, Kamil (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem mobilní aplikace s prvky počítačového vidění a umělé inteligence, která je určena pro operační systém Android. Aplikace slouží pro naskenování hry Hitori z fotografie a její následné dohrání v mobilním zařízení. Navíc tato aplikace poskytuje nápovědu, navrácení změny nebo znázornění porušení pravidel hry. Pro zpracování obrazu je použita knihovna OpenCV, pro samotné rozpoznání číslic pak knihovna Tesseract. Naskenované hry jsou ukládány do databáze, která je implementována pomocí knihovny Room. Správné řešení Hitori je hledáno kombinací algoritmu backtracking (zpětného vyhledávání) a známých technik pro řešení této hry. Výsledná aplikace je dostupná na Google Play pod názvem Hitori Scan & Play.
Herní mechaniky založené na kapalinách
Pomajbíková, Adéla ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vytvoření herního dema pomocí mechanik založených na kapalinách v herním enginu Unity. Práce zkoumá trh stávajících řešení, návrh herních mechanik využívající kapaliny v logických hádankách, popis implementace těchto mechanik a editoru pro tvorbu nových úrovní. Výsledkem je herní demo obsahující několik úrovní a editor pro tvorbu vlastních úrovní.
Mobilní aplikace pro naskenování hry Hitori z novin a její dohrání
Burešová, Monika ; Malinka, Kamil (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem mobilní aplikace s prvky počítačového vidění a umělé inteligence, která je určena pro operační systém Android. Aplikace slouží pro naskenování hry Hitori z fotografie a její následné dohrání v mobilním zařízení. Navíc tato aplikace poskytuje nápovědu, navrácení změny nebo znázornění porušení pravidel hry. Pro zpracování obrazu je použita knihovna OpenCV, pro samotné rozpoznání číslic pak knihovna Tesseract. Naskenované hry jsou ukládány do databáze, která je implementována pomocí knihovny Room. Správné řešení Hitori je hledáno kombinací algoritmu backtracking (zpětného vyhledávání) a známých technik pro řešení této hry. Výsledná aplikace je dostupná na Google Play pod názvem Hitori Scan & Play.
Logická hra založená na celulárním automatu
Škopková, Věra ; Trunda, Otakar (vedoucí práce) ; Chromý, Miloš (oponent)
Tato práce se zabývá využitím celulárního automatu pro vytvoření logické hry. Popisuje klady a zápory jednotlivých typů celulárních automatů a jejich potenciál pro použití v logické hře. Dále se věnuje podrobnému návrhu pravidel hry a tvorbě uživatelského rozhraní. Vytvořená hra podporuje jednorozměrné celulární automaty o dvou až deseti stavech a umí pracovat jak s klasickými, tak s totalistickými přechodovými funkcemi. Cílem hry je odhalit hodnoty buněk, které vygeneroval celulární automat, na základě pravidel přechodové funkce, která jsou hráči známa. Hra je velmi variabilní, nabízí uživateli herní i vizuální parametry, které lze měnit. Navíc hra poskytuje dva nástroje pro vytváření nových celulárních automatů. Prvním z nich je vizuální editor, ve kterém lze pohodlně vytvářet nové či upravovat stávající celulární automaty. Druhým je generátor, který je schopný nalézt pravidla a ohodnocení výchozí generace buněk, z nichž lze vygenerovat konkrétní obrazce.
Vývojové a běhové prostředí pro logické hry
Řeháková, Lucie ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Kofroň, Jan (oponent)
Aplikace Machine Builder, která vznikla jako součást této práce, je hra ve stylu The Incredible Machine, rozšiřuje však její koncept o možnost vytvoření vlastních herních objektů. Důraz byl kladen především na jednoduchost implementace nových objektů, aby je dokázali vytvořit i hráči s minimální nebo žádnou zkušeností s programováním. Proto je velká část editoru herních objektů grafická. Přesto bylo nutné vytvořit vlastní jednoduchý programovací jazyk pro popis reakcí na aktuální stav herního světa. Pro komunikaci herních objektů jsme použili systém signálů - každý objekt přijímá nebo vysílá určité signály, přičemž objekt reaguje, pokud na místě kde přijímá signál, jiný objekt stejný signál vysílá. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Logická hra Masyu
Hanus, Martin ; Zámečníková, Eva (oponent) ; Šuška, Boris (vedoucí práce)
Tahle práce sa zabývá vývojem logický hry Masyu. Aplikace obsahuje jednoduché a přívětivé užívatelské rozhraní spolu s možností generování her s různou obtížností a rozměrmi. Součástí aplikace je i algoritmus pro řešení vlastních užívatelských, nebo přímo hrou vygenerovaných polí. Celá hra je napsaná v jazyku Java a pro grafické rozhraní je použit framework Swing.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.